Stacja w Grupie
Nowa wizualizacja Czwórki służy uzyskaniu spójnej identyfikacji, przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości kanału. Symbolem stacji pozostaje stanowiąca bazę logotypu cyfra, która otrzymała nową formę. Za opracowanie identyfikacji wizualnej TV4 odpowiada Dział Produkcji Promocji Antenowej i Oprawy Telewizji Polsat.
Spójny projekt
W logo TV4 wykorzystano charakterystyczną dla Grupy Polsat Plus czcionkę Display Font oraz różnokolorowe linie, które tworzą zarówno logo stacji, jak i podstawowy motyw oprawy graficznej, tzw. „skórę”. Duże zmiany zaszły w warstwie kolorystycznej. Czwórka zyskała ciepłe, energetyczne barwy, utrzymane w tonacji pomarańczowej i czerwonej.
Nowości jesienią
Nowy logotyp towarzyszył ogłoszeniu jesiennej ramówki stacji. Na antenie kolejne nowości, m.in. z udziałem największych gwiazd Polsatu. Mateusz Gessler w nowym show „Para do gara. Ona mówi, on gotuje”. Ponadto telewizyjna premiera serialu komediowego „Krejzi Patrol” z Alanem Anderszem w jednej z głównych ról, a także serial fabularno-dokumentalny „Pomóż mi”.
Nowe sezony
W programie „Łowcy skarbów. Kto da więcej” Krzysztof Ibisz współprowadzącym, obok Pawła Orleańskiego, a Karolina Gilon wraca z nowym sezonem randkowego reality show „Love Island. Wyspa miłości”. Nie zabraknie nowych sezonów serialowych hitów Czwórki - „Policjantki i Policjanci”, „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” oraz programów „Gwiazdy Kabaretu”, „Galileo” czy „STOP Drogówka”.