Gorący finał
14 kwietnia zakończył się emocjonujący reality show „Love Island. Wyspa miłości”. Od samego początku program cieszył się niesłabnącą popularnością, a pierwszy tydzień premier dziewiątego sezonu - emitowanego od 4 marca 2024 roku od poniedziałku do piątku i w niedziele o godz. 22:00 - odnotował najwyższe udziały otwarcia spośród swoich dotychczasowych edycji na antenie Czwórki.
Szczere uczucie najlepszą nagrodą
Przez sześć tygodni piękne singielki i przystojni single mieli szansę odnaleźć miłość i swoją drugą połowę. Pomagała im w tym bajeczna sceneria i zapierające dech widoki. Nad Islanderami czuwała charyzmatyczna Karolina Gilon, której obecność w willi zwiastowała każdorazowo zmiany i niespodziewane zwroty akcji. Do finału dotarły trzy pary: Asia i Rafał, Patrycja i Robert oraz Zuza i Jarek. Wszystko zależało już tylko od głosów widzów. Kiedy emocje sięgnęły zenitu, prowadząca przekazała werdykt. - Uroczyście ogłaszam, że zwycięzcami dziewiątego sezonu „Love Island. Wyspa miłości” są Zuza i Jarek - powiedziała. Nagroda dla pary to okrągłe sto tysięcy złotych, ale z cudownej Hiszpanii zabrali ze sobą coś o wiele cenniejszego, czyli prawdziwą miłość. Drugie miejsce zajęli Patrycja i Robert, a trzecie Asia i Rafał.
Rekordowa widownia
Dziewiąty sezon „Love Island. Wyspa miłości” zanotował wzrost oglądalności prawie w każdej grupie w stosunku do ósmej edycji programu. Średnie udziały w rynku pierwszych sześciu odcinków w grupie komercyjnej wyniosły 5,3% (SHR All 16-59), a wśród wszystkich widzów - 3,8% (SHR All 4+). Z tygodnia na tydzień widzów sukcesywnie przybywało, a ostatnie sześć odcinków show osiągnęło średnie udziały wśród młodych odbiorców - 10,10% (SHR All 16-29). Warto dodać, że w tej ostatniej grupie widzów, w paśmie emisji reality show - od poniedziałku do piątku i w niedziele o godz. 22.00 - Czwórka była najchętniej oglądaną stacją w Polsce.
Hit internetu
Program wzbudził olbrzymie zainteresowanie wśród internautów, co przełożyło się na powiększenie grupy obserwujących show fanów o ponad 75 tysięcy. Dziewiąta edycja „Love Island. Wyspa miłości” zyskała milionowe zasięgi i wyświetlenia na kanałach YouTube, Facebook, TikTok i Instagram. Najlepiej oglądana rolka sezonu ma prawie 4 miliony wyświetleń.
Dziękujemy za wspólne oglądanie 9. edycji „Love Island. Wyspa miłości” w Czwórce.
Oficjalny profil „Love Island. Wyspa miłości” na Instagramie - @loveislandwyspamilosci