Nowy format
Interaktywny serial rozrywkowy to zupełna nowość w polskiej telewizji. - Lubię robić coś, czego inni nie zrobili. Dlatego w nowej produkcji Czwórki zdecydowaliśmy się na nową formułę, łączącą bikini reality show z serialem fabularnym i interaktywną zabawą dla widzów, którzy dzięki dedykowanej aplikacji, będą mieli szansę sprawdzić swoją przenikliwość i uważność, a także poznać tajemnice produkcji i kulisy programu - mówi producentka programu Tamara Aagaten-Margol
Odpowiedź na zmieniające się potrzeby
Serial jest odpowiedzią, na zmieniające się realia naszego świata. - Młodzi ludzie żyją dziś z komórką „przyrośniętą” do ręki, co może czasem denerwować lub budzić obawy, ale nie sposób udawać, że tego zjawiska nie ma - podkreśla producentka. Poprzez aplikację, angażującą widzów w grę oraz pozwalającą zajrzeć za kulisy i przekonać się co jest fikcją, a jest oparte na prawdzie, chce przyciągnąć młodych odbiorców i przykuć ich uwagę Wychodząc naprzeciw młodym, nie zapominamy o starszych widzach, których przede wszystkim zainteresuje treść serialu i perypetie bohaterów. Każdy znajdzie tu dla siebie coś atrakcyjnego - przekonuje.
„Miłość za wszelką cenę” od 2 września od poniedziałku do piątku i godz. 21:30 w Czwórce.